joi, 8 septembrie 2011

Ultimul an împreună. Pentru că voi contați cel mai mult pentru mine. ^^

M-am gândit că era timpul. Un început de an nou și un viitor sfârșit trist pentru multe inimi cusute laolaltă cu un fir gros,puțin noduros al prieteniei.
Nu știu cu cine să încep. Mă uit printre pozele cu voi și-mi dau seama câte amintiri avem împreună,prin câte dureri,fericiri,succese,eșecuri,certuri,bătăi,lupte cu părinții,teste,depresii am trecut ținându-ne strâns mâinile și sprijinindu-ne unii pe alții. E greu,știu. Și mai știu că avem și unele amintiri neplăcute,dar sunt sigură că toți suntem dispuși să uităm aceste copilării.
Sunt multe de scris despre voi ; despre voi toți. Cu unii mi-am petrecut 8 ani din viață,cu alții 4. Dar nu contează asta,ci ceea ce ați făcut toți pentru mine - mi-ați fost alături și m-ați ajutat. Am încercat și eu să fac la fel - și sper că mi-a ieșit oarecum. M-am maturizat împreună cu voi și voi,cu mine. Știți că vă iubesc și întotdeauna vă voi purta în suflet.


Ca să nu existe „dubii”,să știți că nu vă pun în ordinea preferințelor.


Bibs.
Sinceră să fiu,nu ne-am suportat întotdeauna. Și ia ghiciți când s-a schimbat totul! Am aflat că suntem vere. Ciudat,ca după 6 ani de ură și războaie să devenim amice atât de bune. Ea e genul de tipă pe care-aș suna-o în miez de noapte și căreia i-aș povesti toate tâmpeniile care-mi vin prin minte,pentru că aș ști că nu s-ar sătura niciodată de mine. M-a sprijinit. Mult. Și o să-i fiu recunoscătoare pentru asta toată viața...



Anke
Oh,da,Anca! Ăsta e momentul adevărului. Nu voi fi răutăcioasă,pentru că m-am săturat de coplării și pentru că în ultimul an ne-am distanțat mult. Mai știi vara aia în care *citez* „ți-ai dat seama cât de mult contez pentru tine*? Eu mi-o voi aminti întotdeauna cu plăcere. Mi-ai spus asta după ce tu și Bibs ați plecat de la mare. :) Să știi că-mi ești foarte simpatică și întotdeauna mi-au plăcut ochii tăi „galbeni de vampiroaică”. Ești specială,nu uita asta și nu te mai lăsa pradă oricui (știi despre ce vorbesc). Anyway,orice decizie iei de-acum încolo,te voi sprijini,fără să mai comentez ; asta dacă o consider cât de cât întemeiată. :D

Btw,să nu îndrăznești să comentezi poza. Ești perfectă și da,părul îți stă bine. :))
 *cea din mijloc*

Kiks.
Prima dată când am văzut-o nu mi-am putut zice altceva decât : „Mamă,frate,ce superbă-i tipa aia!” Nici azi nu mă crede,but this is she. Anyway,pe-atunci avea păr lung,de Cosânzeană. 
Oh,yeah,”Anna” e cu siguranță...diferită. Și mereu îndrăgostită. Dacă nu-i îndrăgostită,e bolnavă. De fapt,chiar și-atunci când bolește e în starea ei de lover. Nu-i place să apară în poze,dar am eu unele reușite cu ea,so no offense. Mi-aș dori să fie mai...prezentă câteodată,dar îmi place starea ei visătoare și totuși realistă de a fi. Amândouă suntem la fel,ne mulăm caracterul după caz,ceea ce-mi convine,pentru că ne cunoaștem și știm cum să procedăm una cu cealaltă. Un timp Best Friends,un timp dușmance garantate,apoi iar Best Friends,apoi amice de prostii,apoi iar la cuțite,etc...cam așa merge treaba cu noi. Dar și ea-mi știe stările și mă ajută. Ca și Inna,e genul de tipă cu care pot vorbi ore-n șir despre modă,băieți,obsesii,certuri cu părinții,chestii serioase și alte prostii de-ale noastre. 




Inna.
Mhm...pe ea o invidiez. Are niște ochi superbi. Din nou,tipa cu care pălăvrăgesc despre modă și prostioare de fete cât e ziua de lungă (mai ales pe mess). Știe să mă facă să râd și e lângă mine când sunt deprimată. Ea și Alina îmi dau dreptate la tot ceea ce zic,ceea ce-mi place la nebunie. Anyway,știu că întotdeauna am dreptate. :D Vă pot garanta că acum,după ce mi-a citit paragraful precedent,se gândește „Câtă modestie pe capul ei!” într-un mod ironic pe care îl ador.
Vrei să știi ce mă scoate din sărite la tine? „:)):)):))” Ți se par cunoscute? Mdeah,poate pentru că la fiecare propoziție de pe mess le folosești de cel puțin 3 ori. Un timp m-ai molipsit și pe mine,da...umorul tău e de-a dreptul macabru și enervant de plăcut. 
*Inna,nici nu știi câte dificultăți am întâmpinat,încercând să aleg măcar două poze cu tine*




Mira,CD și Tudo.
Trăsături comune : amice perfecte. 
CD și Tudo s-au declarat ștrumfele clasei (cele mai pitice). 
Mira - întotdeauna acolo să te facă să râzi. Rar o vezi tristă pe Mira și când se întâmplă,se întâmplă datorită ambiției.
CD - în ultima vreme m-am cam depărtat de ea. Însă știe când să apară și cum să te sprijine. Vine așa,din ceață,cu o aură misterioasă,apoi se deschide în fața ta ca un bujor delicat. Și te ascultă atât de bine,încât după ce discuți cu ea,parcă toate poverile de pe suflet ți s-au spulberat.
Tudo - înnebunită după Skater Guys și cuplată cu unul cu câțiva ani mai mic decât ea,Tudo este și va fi o tipă atât de cuminte,încât pur și simplu...pff. Greu de exprimat. Ea e ea. E singura pe care nu o pot descrie perfect,pentru că nu-mi găsesc cuvintele. Mintea mi se îmbârligă și nu mai scot nimic. Așa că spun decât că-i unică.

  * ea este,obviously,Mira *

   * dreapta,Tudo,stânga,CD *

Vlad.
De el chiar nu ai ce zice. E cel mai dezgustător,pervers,jignitor,tâmpit și alintat tip pe care l-am cunoscut ever. Și totuși,fără el nu cred că am fi la fel. Cui i-am mai arde noi palme peste ceafă că ne pipăie pe fund? Și pe umerii cui ar mai cădea depresiile noastre temporare,dacă nu pe ai lui,pentru că ne jignește în toate felurile? Și de cine am mai râde noi,că imită maimuțele în pauze,dacă nu de el? Haideți,să fim serioși,nu ar fi totul la fel fără el. 
Păcat că-i cel mai bun amic al lui Vlady. :-l




*Vlad e tipul înalt,în tricou negru*

Mariusică,Pisi,Pisoiaș,Gogoșică.
Amicul meu de metrou până la Victoriei,care mă informează și pe care-l informez de cele mai suculente bârfe de prin clasăă. ^^ Cu siguranță îmi vei lipsi. Eși cel mai drăgălaș,adorabil și mititel tip cu ochi căprui strălucitori pe care l-am întâlnit. Și te lipești de toate ”fetili”,exact ca o mâță puricoasă. :)) Și toate pică în capcana ta,sfârșind prin a te alintaa. Și îți place să dai,să primești hug-uri,pupicuri și toate cele,așa-i,fată?




*îl zărim în pozele de mai sus,în habitatul natural,în plină acțiune*

Cosmin și Gaby.
Un timp,eu cu Cosmin și cu Kido eram Bff. Asta până când a luat o decizie devastatoare...hmm,he know what I'm talking about. Tipul ăsta poate fi uneori o pacoste. Îi place doar să stea pe terenul de fotbal și să le-o tragă mingilor. Da,ați citit bine. Dar nu numai mingilor îi place să le-o...:)) I'll just stop here.
E și el pervers,fără îndoială. Și pot să mai adaug ceva? Îți urăsc tricoul cu „Sexy Bitch” de la David Guetta. Câh! 
Gaby...nu am petrecut mult timp cu el,însă mi-am dat seama că-i super de treabă și că,deși urăște fetele și dulcegăriile,îi pasă de mine,de noi,de colegii lui. ^^

*Cosmin e al doilea din stânga*
*Gaby e ultimul din dreapta*

Dorian și Capră *a.k.a. Doreo și Căprieta*
În poza de mai sus,Căpri e primul din stânga. Cu Dorian nu am poze,însă vi-l puteți imagina pe Căprioară...mai plinuț. 
Ei doi sunt de nedespărțit. Nu prea au reușit să se adapteze,dar totuși,ce-ar fi 8A fără niște specimene misterioase și nedescoperite? 


*am găsit o poză și cu Dorian*

Anytaa.
Părul ei mi-a fost aproape în fiecare oră,la fiecare test și în fiecare pauză,când eram înconjurată de animale. Da,buclele ei erau ca un refugiu.:)) Ador să-mi înfig mâna în el și să o enervez jucându-mă cu el. 
Cu Anita sunt câteodată la cuțite,câteodată Bf. Ce-i drept,ne place să bârfim și să facem mișto de profi. Ne potrivim perfect. Împărțim niște trăsături comune mai...speciale. Cum eu sunt mai visătoare,trebuia să se găsească măcar cineva cu cracii înfipți bine în pământ. Ehh,și tipa asta reușește să-mi taie elanul din prima vorbă pe care-o scoate pe botic. :)) Adică,nu tot timpul. Adevărul e că e realistă,însă nu strică să visezi. Cine spune că nu o să ajung designer în New York? Cine zice că romanele mele nu vor fi publicate și nu vor deveni best-sellere internaționale? Cine zice că nu pot să mă duc să studiez în străinătate? 


Șșșșt,că știu răspunsul...
Anita. =)


*Anita e cea cu ochelari*

Betty.
Pot spune că Betty e indestructibilă. Vine întotdeauna cu ceva nou,bârfe de primă mână,etc,etc. :)) Dar știe să-ți fie aproape la nevoie și are o moralitate...tipică. 
Nu e întotdeauna de partea noastră,dar fiecare cu dreptatea lui în certurile din școală,right? Nimeni nu mai judecă pe nimeni,sper. Sper că ne-am maturizat,într-un final finalizat cu greu.


Alina.
O prințesică alintată în toată puterea cuvântului. Hai să recunoaștem,că și fără ea,clasa ar fi altfel. 
Anyway,acum nu mai e la fel de alintată. S-a schimbat,e mult mai de gașcă,mai sociabilă și drăguță. :)




*ultima din dreapta*

Tediță Ghuci-Ghuu.
Un tip extrem de silitor,cuminte,la locul lui și timid. Genul de tocilar simpatic,cu care te înțelegi și dacă nu vorbești despre cine a condus al cincilea război mondial. Mă rog,ați prin ideea. :-l



Următorii sunt cei cu care petrec cel mai mult timp la școală. Grupul meu,nedespărțiți în pauze,cu băncile împreunate în ore,cu același umor pervers,același tupeu când vine vorba de certuri și cu același scop în viață,pe care nu-l pomenesc aici datorită haterilor. :D

Hush.
Vai,Hush e clar pe gustul meu. O ecologistă visătoare,care respectă natura,iubește animalele și e întotdeauna glumeață. O singură dată am văzut-o plângând...când a aflat că îi iese media 8 la bio (dar și-a recuperat-o până la urmă). Da,deci copila asta e,psihic,oriunde altundeva prezentă,în afară de clasă,la școală. Mă ascultă,mă sfătuiește,mă îndrumă și își bate joc de mine în ultimul hal (ceea ce și eu fac cu ea,anyway). Am descoperit-o de curând,deși coexistă cu mine de 8 anișori și pot spune că încetul cu încetul mi-a devenit o amică extrem de bună. Ciudat felul ei de-a se strecura pe sub fustele oamenilor. Da,știu,e pe sub „pielea”, dar nu m-am putut abține.
Are părul atât de creț,încât dacă-i înfigi un creion în el,cu greu îl mai găsești. Și nu-i place ca lumea să se joace cu buclele-i ; expre de asta mă joc eu cu câte un smoc de păr în fiecare oră,pauză,minut pe care-l petrecem împreună.
Ești macabru de genială,ființă! Mă înspăimânți.


Vlady,Păpușel,Viermele,Jeleu
De-abia așteptam să scriu despre el. Dar acum realizez că nu am ce să scriu. El poate fi descris printr-un singur cuvânt care spune totul despre el : glume. Deci,cu el nu te plictisești niciodată și întotdeauna cacă perle de copil tâmp pe bandă rulantă. Îl ador. Știu,știu,nu suporți dulcegăriile,dar măcar o dată în viață poate,am zis „poate” ne îmbrățișezi și tu pe toate cele care te suportă zi de zi. Poate la sfârșit de an,în curtea școlii,să vadă Frau că nu ești un pămpălău,poate la banchet,ca să verși și o lacrimă...
Amuzamentul nu e singurul lui atu. Îmi place la nebunie când face pe seriosul în fața mea și încearcă să îmi asculte problemele,lucru pe care nu reușește să-l ducă la bun sfârșit aproape niciodată,pentru că de cele mai multe ori sfârșim amândoi într-o criză penibilă de râs,pe care numai noi o înțelegem. :))
E un pervers hazliu și-un bun amic. Un cântăreț jalnic,care nu se dă în lături de la cântat. Un rebel cuminte și ascultător. Are ochi de culoarea bălegarului (și nu mai nega,știi că așa e) și buze PERFECTE. El e inima clasei,inima grupului. 




Kido,Rico ; tipa cu cele mai multe porecle tâmpite din școală.
Oh,frate,o să fie greu. Despre ea nu pot zice decât că...
NU E SĂNĂTOASĂ LA CAP!
Altceva nu-mi vine în minte când mă gândesc la Ana C. Și vrei să știi ceva? Ai cel mai ciufulit păr din lume (pe lângă Hush),râzi ca o vacă și vorbești ore întregi fără oprire,chiar și noaptea în tabere. Dar cine sunt eu să te judec? Numai tu,Vlady,Hush,Melisa și Mira mă puteți face să râd când mă metamorfozez în struț și-mi bag capul în ghiozdan *just kidding*. Cred că pot sta de vorbă cu tine despre orice,știind că-ți vei spune sincer părerea,no matter what. Și eu fac asta pentru tine,deși ești cam obositoare și nu te oprești din lăudat tipul pe care tocmai pui ochii numai dacă găsești altă pradă. Sincerely,I hate this. 
Ce-mi amintesc cu cea mai mare plăcere sunt momentele alea tâmpite în care cântam cu voce tare ca două tembele,fără ca măcar să avem voce,iar toți ceilalți din jur,cu mâinile și creioanele în urechi ne spuneau să tăcem,că poluăm fonic. Într-o clipă de liniște,ne beleam una la alta,zâmbeam și continuam să cântăm fără să ne pese de ce dezastre catastrofale creeam în jurul nostru.


* Kido e cea din prim-plan,în stânga,care ocupă aproape un sfert de poză cu strâmbătura ei de „rocăriță” *


*cea în costum de pirat*





Melisa
Turcoaică + Blondă = Public Danger.
Asta-i Melisa. I-a fost greu la început,având în vedere că nu ne cunoaștem de foarte mult timp și socotind toate bad habbits-urile ei,însă s-a acomodat. Și noi ne-am acomodat cu ea. Și am acceptat-o printre noi,cu greu,adevărat,dar am acceptat-o. Și când am aflat că s-ar putea să se mute de la noi,unii am început să plângem. Strange,dar adevărat.
Are multe probleme,e sensibilă,dar am descoperit în ea o luptătoare. A trecut prin multe și a rezistat până acum. Să sperăm că o va ține tot așa. :)
 Ești o parte din noi acum,scumpo! Și chiar dacă unii nu sunt de acord cu mine,I'll be there for you! Trust me. Vom rămâne amice,chiar dacă ești atât de tembelă.


*e cea din dreapta,evident*



Teo.
Suntem colege de ceva timp,însă pot spune că nu o cunosc așa de bine. Știu despre ea decât că e o bună ascultătoare și prin tot ceea ce te întreabă,prin privirea ei curioasă,te îndeamnă să-i spui tot ce ai pe suflet. Ea pare să fie interesată de orice-i povestești și e dispusă să te ajute în orice situație. E mai timidă,așa-i,însă chiar îmi place felul ei de-a fi : calmă,docilă și înțelegătoare. 
E foarte mămoasă,deopotrivă. Dă sfaturi super-mature pentru vârsta ei și îi place istoria (ceva ce eu nu pot îngădui :-l). Anyway,cu ea îmi place să vorbesc când îmi doresc un fel de escaladă din clasa aia de animale crescute-n junglă ( no offense. :)) ).




Și ăștia sunteți voi. Unii dintre cei mai importanți oameni din viața mea. Deși suntem atât de diferiți,împărțim firul prieteniei,care sper că nu va niciodată tăiat sau smuls de către cineva sau ceva. Ne-am maturizat,dar cel mai important lucru? Am fost împreună. Vă ador!^^





























































Și,pentru final,vă dedic o melodie care...hmm...sper să vă placă. Versurile fac totul. :)

Taylor Swift - I'm Only Me When I'm with you.



Cu versuri :





.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu