joi, 15 septembrie 2011

Perlele tembelilor din 8A. *partea a treia*

Profa de religie : Cine era Lazăr?
Eu : Liceul la care mă duc!


Anita : Melisa,nu mai fi așa grețoasă!
Melisa : Și el cum e?
Anita : El e băiat!
Vlady : Mrrr,sunt masculăă!


Profa de religie : Melisa,arată-mi și mie fața,că spatele ți l-am văzut.


Profa de religie : Ce-a spus Sf. Duh?
Vlad : Să trăiți bine!


Profa de religie : Ce faci acolo,tu din spate?
CD : Notez ce spuneți.

Porfa de religie : N-am zis să notați nimic.
CD : Păi...
Eu : Dacă nu ne notăm,cum învățăm?
Profa de religie : Copiezi ce-a scris ea ; unul muncește și ceilalți profită!


Profa de religie : Ăsta-i modelul de test.
Cos : Așa o să primim și noi?
Profa de religie : Nu,ăsta e de clasa întâi!


Profa de religie : De ce se rotește Pământul?
Hush : Pentru că-i înclinat?
Melisa : Pentru că-s patru anotimpuri!

Hush : L-a lovit un meteorit. Poate Dumnezeu a trimis meteoritul! Ptiiiiuuu! Beng Beng!


Profa de religie : Spuneți-mi de Slăbănogul din nu-știu-unde...
Hush : Îl știu pe Slăbănog,din Tabăra lui Lazlo.


*se povestește nu-știu ce pildă*
Betty : ...și a îngropat talanții,ca să crească bani în copaci!
Profa de religie : Nu mă,aia era în Pinocchio!


Profa de religie : Sunteți varză ; și mai vreți să dați test.
Alina : Păi,nu vrem.


Profa de religie : Iisus i-a zis : „Ia-ți patul în spate și ridică-te!”
Noi : O_o
Profa de religie : Vă dați seama că nu pleca cu baldachinul în spate,nu?


*povestește Betty o porcărie la religie*
Profa de religie : Spune,Duval,în continuare.
Marius : În continuare?!
Hush : Normal ; înapoi știe să povestească,înainte nu! =))


Vlady : Mai ai 2 lei? Eu sunt băiat setos!
Hush : Tu ești băiat mucos!


Gaby : Îți mai amintești cum ți-am dat cu cotu' un pumn în gură?


Hush : Mă întrebam cum de lor li se întâmplă asta...acum realizez : sunt idioți!


*Kido și Tudo se pregăteau să sară piept în piept*
Tudo : Nu mă,că asta intră ca Buldogu'!


Eu : Mai facem o simulare?(către Hush)
Hush : Mai facem o simulare?(către Melisa)
Melisa : Mai facem o simulare?(către Gaby)
Gaby : Da.(către Melisa)
Melisa : Da. (către Hush) Dă mai departe celorlalți.


*Profu' de tehno și directa povestec nu-știu-ce prostii despre incendii și alte bazaconii*
Toată școala : WTF?!:-l
*Niște tipi suiți la mama naibii pe un bloc ca să lipească afișe publicitare ne fac cu mâna*
Toată școala : Yeaaaaah! You rock,guys! *bat din palme*



Profa de română *către Vlady* : Da,ia zi,bretonel.


Eu : Hush,du și tu ghiveciul ăsta în spate.
Hush : Ooooooh,ce adorabiiil. Ar trebui să-i dăm un nume!
Eu : WTF?!:-l
Hush : Nu ghiveciului,florii. Ar fi stupid să-i dai nume unui ghiveci.
*ia ghiveciul și-l studiază*
Hush : Ooooh,e cam fierbinte. Crezi să are febră?


Melisa : Vlady are ouă!
Hush : Și cârnăcior!


*Hush se mută la chimie lângă mine și Melisa ; ajunge să fie exact în mijlocul clasei,în centrul Universului școlii*
Hush : Mă pusesem aici ca să nu mă observe Bicur. Nu prea mi-a ieșit.
Eu : Da,logic. Te-ai așezat chiar în mijloc,ca un coi într-o căldare.


*Melisa se belește la tricoul meu*
Melisa : Kurt Cobaaaain! Love him!
Eu : Yeah. I kind of miss him...
Melisa : A murit?!
Eu : Deah,în 1994.
Melisa : Acum 3 ani.






*KIDO își ia de la magazinul școlii o cutie plină cu 87 de jeleuri ; îi dă tipei o tonă de monezi de 10 bani,în total 40 de lei*
Hush : Mamăă,cred că mâine nici nu o să-i mai trebuiască cutia! O să meargă la aia și-o să fie ceva gen : Fă-mi plinul!


(am făcut și poze)



*Teo are un penar cu modele grecești*
Vlady : Teo,dă-mi și mie preșul zburător!

La British - Hush : Ce nume mai aveți?
Proful : Williams.
Hush : Și de ce nu-l folosiți?
Proful : Pentru că are o poreclă enervantă! ( se referea la „willie” - cocoșel. :)) )

Proful : Am fost la Parada Gay-lor!
Hush : WTF?! 
Proful : Ah,nu,doar ca să vizitez.

Eu : Vlady,ți-a plăcut Hachiko?
Vlady : Da,nu am plâns deloc! 

Vlady : Să vedeți,când m-am uitat la Titanic îmi îndesam șervețele-n ochi ca să nu vadă tata că plâng.
Clasa : Ai plâns la Titaniiiic? O_o
Vlady : Nu,logic că nu.

*Vlady se uită la niște poze cu maimuțe din telul meu*
Vlady : Ahh,ai și niște poze cu tine?

SUNT MÂNDRĂ SĂ SPUN CĂ HUSH A DESCOPERIT CEVA GEN LEGILE LUI MURPHY!
Hush : Chestiile de pe bancă intrigă idioții! (așa ne alegem noi cu toate chestiile rupte sau sparte sau stricate din cauza lui Vlady)

*câteva tipe de la noi cântau cântece de copii mici,idioate și stupide,de altfel*
Hush : M-am prins care e problema lor. Sunt drogate cu acadele.

*Hush se uită sub catedră*
Hush : Uuuuuh,profa de istorie are un singur picior!

Kido : Ești o tâmpizdă!

Kido : Mamă,suntem de 8 ani în clasă cu ele și nu le cunoașteți surorile?!
Hush : ...
Kido : Sunteți pierdute,nici nu știi de ce Satane să vă ascundeți!

*la engleză se cântă niște cântece idioate gen She'll be coming round the mountain*
Vlad : She'll be fucking round the mountain when she comes!
Teacher *stând în spatele lui* : Heei!

*Kido cântă*
Hush : Du-te la Românii Au Talent,că sigur îi bați pe toți de-acolo.
Kido : Serios?
Hush : Nu. ._.

Hush : Și avea teacher o mâță cu ochi mari,față turtită și pufoasă,cam ca mine! ;;)

CLASA A 3A
*Vlad întârzie la meditațiile la engleză ; Hush și Teo discută cu teacher,etc ; la un moment dat,ușa este trântită animalic*
Vlad : Son of a bitch,am întârziat!
Teo : Ce plajă,mă?
Profa Gulliver : Ba da,plajă! Vlad e cu gândul la mare!

*tot la meditații la engleză,Vlad,către mâța pufoasă de mai sus*
Vlad : Haaaai yaa! *gesticulând,își pune în practică lecțiile inutile de karate*
Mâța : ._.
Vlad *din nou,gesticulând* : Hooo Phuaaa!
Mâța : ._.
Vlad : Du-te,frate! *se întoarce*
*Mâța trece la acțiune,îi sare pe spate și-l zgârie de-l ia naiba*
Vlad : Bestia! Luați bestia de pe mine!
*Mâța a sfârșit prin a fi închisă de teacher în baie*

*Vlad se așează pe catedră,crac peste crac și ia o alură de Dan Diaconescu*
Vlad : Vă uitați la B1?
Noi : WTF?!
Vlad : Era un idiot acolo,face : „Mortul zilei din emisiunea de azi...a scăpat!”

*intră niște foști elevi*
Geo (unul dintre ei) : Cu cine aveți oră acum?
Noi : Amalia (profa de română)
*o zbughesc toți pe ușă,călcându-se pe bătături*

*Bibs avea o floare neagră la bluză exact pe-un sfârc*
Hush : E naturală asta?:-?
Bibs : Da,am dat-o cu ulei de floarea soarelui.
Hush : Cred că ai greșit ceva,e cam neagră...:-?

Vlady *ne întreabă pe mine și Hush* : Contează lungimea sau grosimea?
Eu : E ca tine. 
Hush : Cum vrei tu.
Vlady *se duce țopăind spre Marius* : Vezi,Marius,contează grosimea!

Kido : Ce-i mă,aici,batmobil?!

Hush *către mine* : Ce să-ți amintești,mă,că ai memorie de burete! Ți se resetează din 5 în 5 secunde!

Eu : Idioților,veniți să fiți intrigați!
Toți tipii din clasă : Hă? Ce?

Profa de istorie : Vladimiree,în ce an te-ai născut?
Vlady : 18...

*Yo-yo-ul lui Hush se împleticește pe degetele lui Teo*
Hush : Nuuu,Bubico al meu e legat de Teo! Uite cum se sinchisește să iasă!

*Kido face niște tricks*
Kido : Nu aplaudați,aruncați cu banii!

Profa de română : De la atmosfera aia liniștită,totul se încheie printr-un enunț simplu,care oprește brusc toată taina : „Dar nu vine...” *se sună* Și vin după pauză.

Vlad : Ce reflexe de mamut am!
Eu : Și unde găsesc yo-yo-uri mai aproape?
Hush : În Germania au unele mișto...

Hush :  Sunt mulți cretini care-l vor pe Bubico (yo-yo-ul).
Eu : Șteeu...
Hush : Ești pe listă. :)) 

Eu : Parcă are personalitate dublă,să mor...
Ilinca : Hannah Montana. =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu