marți, 13 septembrie 2011

Perlele tembelilor din 8A *partea a doua*.

Kido *vorbind despre „soțul” ei* : Și să vezi,ne-am căsătorit,a fost așa perfect...
Hush *tocmai coborâtă din altă lume* : Da,da,interesant. Nu știu ce-ai zis dar e fascinant.
Eu : Hai,mai bagă. Ești căsătorită?!
Kido : Da,mă,și hai să-ți spun...adică,nu. De fapt,da,sunt. Faza e că el nu știe că suntem căsătoriți. Data viitoare când ne vedem o să fie gen : Hei,îmi pare bine,sunt nevastă-ta.;;)


*Kido vorbea încă despre soțul ei.*
Eu : Hush,știi că aici veneam noi să bârfim.
Hush *uitându-se la niște saci de gunoi plini până-n buză* : Hei,mă gândeam că i-am putea bârfi pe ei. *arată cu degetul ca un copil cretin înspre saci* El e Pit și el,Tom.
*Kido,total dezgustată de subiect,continuă să povestească despre soț*
Eu : Bă,taci,că Hush nu mai zice nimic. Fată,dormi?
Hush : Hmm,nu. Mă gândeam că Pit s-a cam îngrășat.


Kido : Spune-mi că machiajul lu' tanti aia nu e real și că văd eu HD.
Eu : Nu,băă,că și eu îl văd. *mă trec toți fiorii fioroși din lume*
Kido : Poate am înnebunit amândouă. Hai s-o întrebăm pe Hush.


*fluieră niște țigani după mine,Hush și Kido*
Kido : I-am cam excitat.


*Vlady face moaca de guilty*
*eu mă belesc la el ca la un cretin*
Vlady : Hai,mă! Știi că fac moaca de vinovat și că în sinea mea zic „nu mă prinde,nu mă prinde”.


Frau : Amintiți-mi să-i pun Arinei un punct în caiet.
Eu : Există un caiet din puncte?


*discutam despre noua profă de civică*
Vlady : E drăguță,bătrână?
Gaby : E bătrână.
Vlady : Oooh. :>
*profa intră în clasă - o blondă babă spălăcită ; după două minute primesc bilet de la Hush*
Hush : Vlady îi face ochi dulci profei.


Hush : Bă,am uitat cartea de civică.
Melisa : Ce oră avem acum?
Hush : Civică. :-l


Hush : Uite o mâță mișto.
Melisa : Wtf?! A zis cumva „puță”?


Profa de civică : Ați făcut Consituția României?
Vady : Eu nu sunt constipat,ce fac?


Bilet de la Vlady : Bă,eu am avut o boală de la care ori mori,ori rămâi prost.


*Vlady se linge pe mână*
Vlady : Anita,uite,s-a făcut moale aici.
*Anita pune mâna unde s-a lins*


*Vlady linge stiloul*
Vlady : Anita,nu mai am rezervă,schimbă-mi-o și mie.


Profa de civică : Palamariu? Cu „P”?
Gaby : Da,doamna,cu „P” de la „prost”.


Profa de civică : Costea?
(Vlad e mai tâmpit și gălăgios)
Melisa : O să-i învățați repede numele.


*Melisa vrea să deschidă o bere,pe când noi trecem prin fața unei biserici*
Vlady : Nu aici,bă,că ne vede Dumnezeu!


*intră Kido și Tudo în clasă cu mult după ce a început ora*
Teacher : Ce-ați făcut?
Ele : Aaah,aah (de parcă aveau orgasm)
Teacher : De unde veniți?
Ele : Ne scuzați.


Tudo : Hush,vreau apă!
*Hush tușește*
Hush : Sunt contagioasă.
*Tudo se pocește la ea*
Hush : E pe undeva prin geantă. Dă-o pe Chiș afară din bancă și e a ta.
Tudo : Făi,ieși,în gura mă-ti-i!
Ana : Cum dracului să ies? Poate să intru.
Tudo : Ieși în curu' mă-ti-i!
Kido : Ah,îmi pare rău. Ies,nu știam că vrei să-ți fac loc.


Tudo : Pfoaa,ce cald îmi e! Din cauza ta îmi e așa!
Kido : Ce,dragă,te-am înfierbântat?


Eu : Care-i,mă titlul?
Profa de civică : Recapitulare,mă.
Eu : Mda,la mintea cocoșului.
Vlady : Care cocoș? *se uită în jos*


Profa de civică : Președintele...cine e el? Ce face?
Melisa : E Băsescu.
Vlady : Se băsește.


*îi dau lui Vlady o bucată de hârtie*
Eu : Fă ceva cu ăsta. A zis Hush că vrea un avion.
Vlady : Hă? Avort?


Melisa : Băi,vreți gumă 3D?
Hush : Toate gumele-s 3D. Ce descoperire!
Eu : Wtf?!
*Melisa se uită ca vițica la poatră nouă*
Vlady : Și asta nu-i 3D? N-are formă,volum?
Melisa : Nu,că la aia scrie pe cutie „3D”.

DOVADA CĂ SPUNEA ADEVĂRUL AM VĂZUT-O AZI,CÂND NE-A ADUS GUMA ÎN CAUZĂ.





Profa de civică : Câți băieți sunt în clasă?
Noi : 7!
Profa : Păi,mă înțeleg bine cu băieții.
Melisa : Păi,așa sunt cu......(rvele) ; ......coanele. :))


*după o îndelungă cugetare,Vlad,privind pierdut la brățara lui Tudo*
Vlad : Mamăă,ce brățară de Zeus ai!


*în ora de română,profa îl face pe Vlad țăran că nu-și liniază caietul și începe prea din margine*
*profa se deplasează spre Kido*
Profa : Tu și Vlad sunteți din același sat.
Kido,către Vlad : Salut,vecine!


*Hush tocmai își înfipsese unghiile-n Kido*
Kido : Înhăța-m-ar șoimu',ce dracu' fu asta?!


Eu : Ador toamna. Și iarna.
Hush : Da,pentru că totul e la fel de înghețat și rece ca inima ei.


Un comentariu: