marți, 18 ianuarie 2011

Națiunea asta..

Pentru început,nu mi-am făcut blogul ca să comentez ceea ce comentează și alții pentru ca n-aș face altceva decât să copiez o lume total neinspirată și aiurită. Și totuși o să fac niște mici „aluzii” puțin mai directe,ca să-mi expun părerea. Poporul român a suferit o grămadă de chestii nașpa de când s-a dus 'Ceașcă. Cel puțin,pe-atunci toată lumea avea de lucru,avea ce să facă și cum să-și câștige banii într-un mod corect și cinstit. În niciun caz nu ți-era frică să mergi pe stradă,că vine aurolacul nu-știu-care să-ți spargă o lampă-n cap,că nu i-ai dat nu-știu-ce bani de droguri. Mi se face scârbă când văd țiganii ăia care cerșesc la colț de stradă,în loc să se ducă naibii să se spele și să își caute un loc de muncă. Să revenim la comentarii...în ultimele zile,am mai prins puțin timp liber și m-am gândit să-mi fac cont pe TPU. O alegere clar nepotrivită,pentru că pe acel site n-am văzut decât comentarii la adresa rockerilor, maneliștilor, țăranilor, țiganilor, hippioților, ș.a.m.d. Nici eu nu sunt de acord cu țiganii și cu maneliștii,că deh...știți voi ce le poate pielea. Dar cu 'rockării' ce aveți?! [ V-aș sfătui pe cei care comentați,să învățați mai întâi să scrieți,să treceți o zi,două pe la școală și să vorbiți limba noastră națională coerent,fără greșeli gramaticale și alte idioțenii. Apoi veniți să vă revoltați mie. :) Din câte am văzut,acolo,cei care au de zis ceva non-stop sunt țăranii. 8-| ]
Ok,lume,vă înțeleg preferințele,obiceiurile și nelămuririle legate de oamenii mai 'speciali' pot sa zic,dar voi chiar țineți mortiș să jigniți,să călcați în picioare fără ca măcar să știți ceva legat de ei?!
După cum ați văzut,eu sunt 'rockăriță'. Mi se pare super-absurd să văd copiii punând întrebări de genul  ' De ce dau animalele astea din cap la concerte? ' sau ' Ita la sataniștii ăia cum se ceartă! ' sau ' De ce se împing ca tâmpiții la concerte? '
Rockerii nu sunt nici pe departe animalele care par a fi. Datul din cap mi se pare de 891278920563297281708686537489265698 de ori mai ok decat datu' din cur,ca maneliștii.:)) Suntem niște oameni pașnici,dacă suntem atacați ripostăm,ca toată lumea,de altfel.
Acel împins se numește pogo. :) Și,în prea-sincera mea opinie,nu supără în nici un fel pe nimeni. Se manifestă uneori violent,e adevărat,dar nu iese așa de rău ca la 'discotecili' cu manele din sat. 'Acolo-șa', în fiecare seară se gasesc doi țărani breji care n-au ce face și-și etalează silicoanele pe care și le-au pus în brațe și pectorali,prin luptă.
Hm..și legat de satanism...nu toți rockerii sunt sataniști.:)) Nu e o rețetă după care se 'pregătește' un rocker. Satanismul nu are nici o legătură cu rock-ul,iar cei care spun ca sunt sataniști o fac special ca să iasă în evidență,să se remarce.
Acum,fiecare crede ce vrea.:)
Astea sunt opiniile mele. Daca cineva nu e de acord cu mine,mă doare unde nu bate soarele. :) Deci,fiți liberi,fiți cum vreți [ ȘI URÂȚI COCALARII!!!=))) ] !

Uite cum am scris un post despre lumea care ne trage țara în jos,despre rockeri și despre câteva lucruri care-i reprezintă.:)

3 comentarii: