duminică, 23 ianuarie 2011

În viață.

Sunt momente în care stai și gândești. Sunt momente în care stai și vorbești. Sunt momente în care trăiești. Sunt momente în care stau și gândesc prea mult,sunt momente în care stau și vorbesc prea puțin,sunt momente în care nu trăiesc deloc...probabil că mulți ar spune că trăim mereu,orice am face. Îi contrazic. Fără să mă gândesc la orice argument ar putea aduce. Probabil că e posibil ca eu să nu am dreptate acum. E posibil ca eu să nu am dreptate niciodată. Probabil că nu e așa. Orice ai crede tu sau ei,nu schimb nimic. Pentru că eu am avut nopți în care am trăit,nopți în care am gândit și nopți în care am văzut tot ce am vrut să văd vreodată. Nu mă lăsa să cred că am dreptate,știu că am oricum. Poate că par necalculată sau indecisă…poate chiar așa e. Indiferent de orice știi,astea sunt doar cuvinte. Nu ai cum să simți nimic din ele. Dacă ai,mă bucur. Acum zi-mi tu ce e imposibil în viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu