sâmbătă, 4 iunie 2011

Și asta e pentru voi.

Nu am mai scris de mult ; știu. 


Azi vă voi scrie vouă,dragilor. Lui Hush,lui Vlady,Melisei,lui Kido și lui Teo. 


Lunile astea..au trecut atât de repede. Și uite cum de la depresia de iarnă,am intrat în vară,bucurându-ne de fiecare zi. Dar sunt atât de multe lucruri care mă frământă. De exemplu,zilele trecute mă întrebam dacă există fericire cu adevărat. Analizam propria-mi situație. Și ghiciți ce! Am ajuns la o concluzie.. Da,fericirea există. Însă nu există oameni care să știe cum să beneficieze de ea,cum să o alimenteze și cum să o păstreze nepătată în fiecare zi. Vreți să vă dau secretul fericirii? Eu l-am depistat și încerc să îl aplic. Deși va fi greu.
Deci,secretul fericirii.. bucurați-vă de fiecare clipă. Oricât de neagră v-ar fi viața,bucurați-vă.. căci s-ar putea ca,văzând partea goală a paharului,să nu zăriți apa de la fundul lui ; gen nu vedeți pădurea din cauza copacilor.
Stăteam pe mess cu Hush și mă tot întrebam de ce am eu cea mai idioată viață. Mă plângeam ei.. și la un moment dat,a răbufnit. Și mi-a zis că în orice lucru rău,există ceva bun. Dar ce lucru bun ar exista în pierderea tuturor lucrurilor preferate,dispute cu părinții,etc? Păi,acum,scriind,mi-am dat seama. În zilele astea,m-am gândit mult de tot la mine și la ce vreau să fac cu viața mea. 
Mi-am dat seama că îl iubesc pe V. Da,chiar îl iubesc ; din nou. Și am învățat să mă bucur de fiecare dans în ploaie cu cei care mă trădează tot timpul,dar pe care,totuși,îi iubesc ; cei care îmi sunt aproape,chiar dacă,la naiba,îmi vărs toți nervii pe ei! 


Și vreau să îmi cer scuze. Pentru că ei mă fac să mă simt..întreagă și pentru că atunci când ne vom despărți,o să mor de dorul lor! 
 Va iubesc,măă. Pentru că îmi sunteți alături tot timpul,indiferent de cât de mult vreau să scap de voi! ^^ 
Și vă mulțumesc că existați,dragilor.







                                   Aceeași Arina dintotdeauna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu