marți, 28 iunie 2011

133 chestii pe care să le știți despre mine.


1. Urăsc să mi se zică „Mihaela”.

2. Sunt vegetariană.

3. Ador să merg la munte.

4. Sunt super talentată la desen.

5. Nu-mi suport unghiile.

6. Shopping addicted.

7. Ador gențile Louis Vuitton,Chanel.

8. Îmi place părul roșcat la nebuniee.

9. Mor după animale =3

10. Îmi place ploaia.

11. Urăsc manelele,cocalarii,pițipoancele cu fuste până în cur și cu sfârcurile la vedere. XD ( și da,Bogdan,ăsta e tiparul meu pentru pițipoance).

12. La o glumă bună (spusă în general de Vlady și de Hush) pot să râd cu orele. Nu numai la școală,chiar și în metrou și acasă,dacă mi-o amintesc.

13. Ador apa. Îmi place să înot (dar nu la mare în România!!!)

14. Merg la facultă în străinătate.

15. Singurul lucru care-mi place la școală - glumele amicilor.

16. Nu suport Twilight (nimic din seria aia).

17. I looooooooooooove Leo DiCaprio.

18. Nu îmi place să fiu comentată sau să mi se spună ce să fac.

19. Sunt imprevizibilă.

20. Am un prieten imaginar.

21. Mă fac designer vestimentar.

22. De vreo 4 luni scriu o carte.

23. Seriale preferate : Ghost Whisperer,Grey's Anatomy,Two And a Half Men,The Big Bang Theory.

24. Filme preferate : The Hills Run Red,The Last Song,Remember Me,The Last House on the Left,Marea Mahmureală,American Pie,Dear John,Din Raiul Meu,Eternal Sunshine of the Spotless Mind,A Walk to Remember,Orphan,Final Destination,Saw,Mirrors,500 Days of Summer,etc. XD

25. Melodii preferate : Bon Jovi - Always/Thank You For Loving Me,Slipknot - Psychosocial,Nickelback - Hero/If Everyone Cared,Avril Lavigne - When You're Gone,Alternosfera - Nu e nimeni vinovat/Ne unește,ne desparte/Închisoarea Albă/Flori de Mai,Gorillaz - I'm Happy,Kurt Cobain - Come as You Are/All Apologies,Linkin Park - Breaking the Habbit/Leave Out All The Rest,toate melodiile de la Green Day,Metallica,Placebo,One Republic,Bullet for My Valentine,Ozzy Osbourne,Simple Plan,Coldplay,HIM,Marilyn Manson,Nightwish,Skillet,Seether,The Pretty Reckless,etc. :))

26. Ascult rock,punk și metal.

27. Ador să fac fotografii.

28. Cărți preferate : toate de la Nicholas Sparks,Tracy Chevalier - The Girl With a Pearl Earring,Kazuo Ishiguro - Never Let Me Go,Charlotte Bronte - Jane Eyre,J.D. Salinger - The Catcher In The Rye,Lev Tolstoi - Ana Karenina.

29. Îmi plac peisajele de la mare,dar nu și să merg.

30. Ador Grecia (mai ales Santorini),Dubai,New York.

31. Coffee addicted.

32. Îmi place să fiu de ajutor.

33. Nu suport să nu fiu băgată în seamă.

34. Nu-mi convine să fiu dată la o parte de amici. Dacă se întâmplă asta,puține șanse să ne mai împăcăm.

35. Sunt visătoare.

36. Nu-mi place să nu am subiecte de discuție cu cineva - înseamnă că firile noastre nu sunt asemănătoare.

37. Am fobie de tunete și fulgere și de insecte.

38. Vreau să mai merg în Caraibe.

39. Single,momentan.

40. Încă mă uit la desenele de pe Fox Kids. XD

41. Nu suport „petrecerile” pe care le dau tipii de la școală. Mie-mi plac altfel de chestii.

42. Am fost emo,deși nu recunoșteam.

43. Îmi place Crăciunul și atmosfera aia de iarnă,de sărbătoare.

44. Nu suport să fiu pusă la muncă.

45. Nu suport să văd fițoase,deși cred că și eu sunt.

46. Urăsc matematica.

47. Ador româna și tot ce ține de povești,romane,poezii,literatură.

48. Nu suport shaorma.

49. Îmi place la nebunie părul creț și vreau și eeeeeuu.

50. Nu-mi plac toate tipurile de pantofi cu toc ; cred că atunci când o să port,îmi voi rupe gâtul. Prefer converșii și skaterii.

51. Ador filmele horror.

52. Ador chitara,vreau să mă apuc de lecții.

53. Când eram mai mică,făceam cursuri de dans,pian,vioară și desen (la care încă mai fac).

54. Îmi place la nebunie să scriu bilețele în ore.

55. Cred în tot ceea ce ține de paranormal ; amicii știu de ce și chiar am motive.

56. Nu suport tipii obsedați de footbaaaaall. Damn them!

57. Încă mai am niște cutiuțe cu chestii de la foști.

58. Citesc fiecare oracol pe care l-am făcut până acum și râd cu poftă la idioțeniile pe care le ziceam eu și amicii.

59. Fumez.

60. Nu am parte de animale,deși întotdeauna mi-am dorit o casă plină cu ele.

61. Ador orice are ca aromă vanilia. ^^

62. Urăsc discotecile ; muzică de tot căcatul...

63. Cred că dacă toți am avea un al doilea sau al treilea preunme,al meu ar fi „dormit”.

64. Câteodată,mai ales iarna,sunt prea sensibilă.

65. Am fost de multe ori în depresii grave.

66. Ador filmele romantice ; plâng la finalurile triste. :)

67. Știu deja cum o să-i cheme pe copiii mei. :))

68. Îmi place să îmi exprim sentimentele,să fiu sinceră.

69. Nu suport persoanele fățarnice,ipocrite și superficiale.

70. Urăsc tipele cu 3 tone de make-up,total kitsch.

71. Prefer totul cât mai natural,dar cu o tentă stylish.

72. Detest cu toată ființa mass-urile trimise de pițipoance tuturor celor din listă.

73. Îmi plac plantele,viața,animalele,tot ce ține de natură.

74. Urăsc : Puya,Tupac,Inna,Elena Gheorghe și toate tipele/tipii în formații sau single,abia lansați,care se dau mari VIP-uri și de-abia crăncăne și ei niște muzică idioată.

75. Camera mea e burdușită cu animale de pluș.

76. Am camera plină de postere cu rockeri,imagini din revinstă cu haine și un perete mi-e pictat complet.

77. Ador chestiile din piele,deși nu-mi place mirosul și sunt vegetariană.

78. Mi-e frică să mă apropii de oameni morți.

79. Plâng când văd orice animal mort.

80. Îmi place să cânt ; un timp chiar credeam că am voce.

81. Eu cu Ana Chiș ( a.k.a Rico ) cântăm ca două cretine cu voce tare în clasă ; colegii ne spun că poluăm fonic,dar noi tot nu ne oprim. :D

82. Ador vinul și șampania.

83. Urăsc berea.

84. Când am coșmaruri sau când mi-e frică de ceva,încep să plâng și mă gândesc cum ar fi să fie aia ultima mea zi pe pământ.

85. Am încercat să mă sinucid ( asta când eram în depresie ).

86. Nu suport apa minerală și băuturile acidulate.

87. HATE COKE / PEPSI !!!

88. Ador trandafirii și orhideele.

89. Îmi place să fiu bronzată,cu părul roșcat. :)

90. Îmi bat joc de unii profi în ultimul hal ; și nu numai de ăia de la școală. :))

91. Într-a 6a am fost obsedată de un tip ( știe el :)) ).

92. Banca mea dintr-a 6a era atât de PLINĂ cu tag-uri,semne,inimi și fel de fel de chestii de-astea,încât profa de mate a înnebunit și mă punea s-o curăț de fiecare dată când vedea ceva mâzgăleli pe ea.

93. Camera mea e praf - nici nu mai știu ce culoare au covoarele,dar știu că am parchet. b-)

94. Am avut 4 câini,2 pisici,pești ( printre care un păstrăv ),3 arici...

95. Ador persoanele cu ochi căprui și tipele cu ochi albaștri.

96. Cred că am peste 3000 de poze cu de toate,împărțite pe categorii ; yeah,kinda crazy.

97. Am învățat spaniolă singură.

98. Îmi place Foster House For Imaginary Friends.

99. Îl ador pe Brânză,Bloo,Cereal Guy.

100. Fac comics.

101. Îl ador pe Salvador Dali.

102. Mă liniștesc când ascult muzică rock.

103. Îmi place să merg la munte pe jos,în excursii,cu familia,amicii,etc.

104. Îmi plac cerealele.

105. Ador să merg pe bicicletă.

106. Îmi place ca iarna să stau în casă,la căldură,cu o cană de cafea în mână (eventual și cu o țigare) și să mă uit la ninsoare ore întregi (sau să scriu).

107. Ador atmosfera rustică cu o tentă romantică,modernă : gen sobă,covoare făcute manual,canapele pufoase.

108. Mor după papucii pufoși,confortabili.

109. Îmi place să mă joc în zăpadă,ca un copil.

110. Odată i-am zis profei mele de engleză din senin : „Teacher,I don't want to grow up. I'll always be a child”. Ei i-a plăcut atât de mult,încât m-a pus să scriu pe un caiet și să semnez,să pun ora și data...încă mai am caietul ăla.

111. De multe ori îmi amintesc chestia asta - mi-a rămas întipărită în cap : „One night,the moon asked me : If your lover makes you cry,why don't you leave your lover? I looked at the moon and replied : My dear moon,would you ever leave your sky?”

112. Ador chestiile sataniste,legendele sinistre,chestiile legate de moarte ; îmi place ca unele chestii de-astea să mă țină în suspans sau să mă facă să mă gândesc mult timp la ele. Gen să știu că există niște mistere neelucidate,care să mă aștepte pe mine să le dezleg.

113. Niciodată nu am avut un coșmar datorită unui film de groază.

114. Perfect date? Seara pe plajă. :)

115. Un timp am fost claustrofobă.

116. Îmi plac berbecii și îi recunosc din prima - majoritatea amicilor mei sunt berbeci.

117. Ador cocosul.

118. Ador Mexicul și tot ce ține de tropical,natură sălbatică.

119. Harry Potter addicted.

120. Îmi place să fiu bronzată ; dar prefer mai mult bronzul de munte. :)

121. Mor după fistic.

122. Îmi place înghețata de lime,fistic,vanilie și zmeură.

123. Toată lumea crede că sunt un Copil de Cristal. Poate. Mama zice că încep să-mi dezvolt „capacitatea paranormală”.

124. Ador hippioții.

125. Sunt EXTREM de telepatică.

126. Sunt deschisă către orice e nou,ciudat și paranormal. :D

127. Chiar dacă nu credeți,orice amic se poate baza pe mine oricând. ^^

128. Addicted about movies. Any sort of.

129. În loc să ies prin discoteci,baruri,chestii gen,prefer să stau acasă,eventual cu amicii,la un film și un pahar de vin.

130. Ador lămâile,sub orice formă. :D ( Da,R.,acre,așa ca mine și ca limonada pe care ți-o fac. :)) )

131. Cine mă cunoaște,știe că aș da orice pentru măcar o oră în plus de somn,în orice moment al zilei.

132. Ador apa,să mă bălăcesc,să înot,scubadiving,etc.

133. Urăsc istoria și geografia. Ador literatura.


2 comentarii: